Πρόγραμμα

    • 19/06/2013
      • 09:00 - 09:30
      • 09:45 - 10:30

        Κώστας Νόστης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής

        Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ Και Επικοινωνίας
        Προοπτικές σε ένα τοπίο υπό διαμόρφωση: τι, πώς, μέχρι πού;

        Στέλιος Κούλογλου, Δημοσιογράφος

        Θοδωρής Τσεκούρας, Creative Director,  Rascal

      • 10:30 - 12:00

        Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών, Focus Bari
        Τα social media και οι τυπολογίες χρηστών τους

        Περικλής Βανικιώτης, Head of Digital Marketing, ATCOM
        Craft seductive content for real brand value

         

        Panel

        Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Bakers Digital

        Αγάθη Πλώτα, Managing Director, Tribal DDB Athens

        Τάκης Λιαρμακόπουλος, Αντιπρόεδρος & Διευθυντής Δημιουργικού, Spot JWT

        Γιώργος Μαρμαροκόπος, Μέλος ΔΣ, ΙΑΒ Ηellas

        Eric Parks, Executive Digital Consultant, The Newtons Laboratory

        Θωμάς Σιωζόπουλος, Πρόεδρος Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου

        Ηλίας Σούσης, Head of Agencies & YouTube Partnerships, Google Greece

        Συντονιστής: Τάσος Οικονόμου, Διδάσκων, Mεταπτ.Πρό/μμα QJNT, Δημοσιογράφος

      • 12:00 - 12:30
      • 12:30 - 14:30

        Κύρος Βογιατζόγλου, Σύμβουλος online marketing  Real Media
        Θέτοντας γερές βάσεις: Η δύναμη του περιεχομένου στο κοινωνικό internet

        Παναγιώτης Καζάνης. Managing Director BaaS
        Becoming a #SocialBusiness: The evolution of business as we know it

        Νίκος Βαρβαδούκας, e-Commerce & Digital Marketing Manager at Public, Multirama, Getitnow.gr, Meandhome.gr
        Social Media in-house! Possible?

        Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Social Lab
        The Digital Partner

        Δημήτρης Ράντος, Owner, Get Social.gr
        iLike Voucher Promotion Platform

        Παναγιώτης Τσαντίλας, Διευθύνων Σύμβουλος, Palo
        Language Technology. The Palo Pro Power.

        Μαριλού Τζεμπελίκου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας Sidebar Monitor
        Social Media Monitoring: Πώς & Γιατί

        Στεφανία Βασιλοπούλου, Founder - Managing Director, ClickBanner
        Affiliate Marketing για Advertisers & Publishers

        Bανέσα Βακιρτζή,Client Director, Digitall
        Facebook Strategy: Don’t count it, make it count

        Κώστας Περήφανος, Μηχανικός Ανάλυσης Δεδομένων, Pearson
        Τhere in no such thing as Big Data

        Συντονίστρια: Βάλια Καϊμάκη, Δημοσιογράφος

      • 14:30 - 15:30
      • 15:30 - 16:30

        Χρήστος Βαλταδώρος, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας, The Newtons
        Το τέλειο brief (?)

        Δημήτρης Σαββάκος, Creative Director, Ogilvyone 
        Rethinking the facebook strategy

        Νίκη Σωτηροπούλου, PR & Communications Director,Politics & Founder ØYA
        Digital Storytelling

        Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
        Social Advertising & Insights analysis. Do the right thing

        Αρετή Γεωργιλή, Free Thinking Zone
        The Alternative Model

        Συντονιστής: Γιάννης Τριανταφύλλου, Social Media Consultant

      • 16:30 - 18:40

        Γεώργιος Γιαγλής, Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
        Social Media is Mobile!

         

        Παρουσιάσεις

        Χριστίνα Φωτεινοπούλου, On line manager, Wind
        Social Media is Mobile

        Ιωάννης Οφάκογλου, Founder/ Director, Pharma Market Journal
        Pharma in the Social Landscape

        Πολυξένη Ζαχαρούλη, Web Engineer, Entersoft
        CRM Goes Social

        Κάρολος Πρέγκλερ, Social Media Manager, Lighthouse
        Social Media in Retail (Migato Case Study)

        Αλέξανδρος Φουρλής, Διευθύνων Σύμβουλος, Kariera.gr
        Recruitment and Social Media

        Δημήτρης Σερίφης, Co-founder, Nelios
        The Impact of Social Media in the Travel Life Cycle

        Βασίλης Βασιλόπουλος, Research Fellow, Mεταπτ.Πρό/μμα QJNT, αναπ.διευθυντής Πολυμέσων ΕΡΤ
        The Social Media Journalist

        Αμαλία Αγάθου, Consultant to London College of Fashion
        Social Media & Fashion

        Δημήτρης Γεωργαλάς, Co-Founder, Travelling Greece
        The Social Media Gastronomy

        Συντονίστρια: Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος

  • What’ll see

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites