It’s no longer e-Commerce. It’s U-Commerce now.

  • Hacking the Oneliner Retail Reality. 5 or maybe 6  or maybe 7 Tips 

    Νίκος ΚολίντζαςΟι Προκλήσεις
    • Η αυξανόμενη χρήση έξυπνων φορητών συσκευών μεταβάλλει τις προσδοκίες των πελατών για τον τρόπο που καταναλώνουν προϊόντα, υπηρεσίες και περιεχόμενο.
    • Τα όρια ψηφιακής και φυσικής πραγματικότητας γίνονται δυσδιάκριτα.
    • Ένας νέος τύπος καταναλωτή διαμορφώνεται. Ψηφιακά εξοικειωμένος και απαιτητικός.
    • Αυτό δρομολογεί μεταμορφωτικές επιδράσεις για τις φυσικές επιχειρήσεις.
    • Οι χωροχρονικοί περιορισμοί του φυσικού καταστήματος δεν καλύπτουν πια τις ανάγκες των πελατών.
    • Οι πελάτες αναζητούν διάδραση, διεύρυνση του περιορισμένου περιβάλλοντος, προσωποποιημένη εμπειρία και έλεγχο.
    • Το φυσικό λιανεμπόριο πρέπει να μεταλλαχθεί για να επιβιώσει και να συνεχίσει να κυριαρχεί.
    • Η πραγματικότητα πρέπει να διευρυνθεί.

    Λάμπρος ΦώηςΕισηγητές: Νίκος Κολίντζας & Λάμπρος Φώης

    AELIOS Tablet Kiosk Marketing Deployment
    To Aelios Tablet Kiosk είναι ένα Digital kiosk βασισμένο στην διαδραστική Cloud based πλατφόρμα της AELIOS και στην λύση Mobile Device Management της AppTec, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιχειρήσεις για μετάδοση περιεχομένου, ενέργειες marketing, διάδραση, ανατροφοδότηση και τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη (UX) στην επιφάνεια πώλησης κατά την διάρκεια της αγοραστικής απόφασης.

    • Ο καλύτερος τρόπος για την δημιουργία ενός Digital Retail Kiosk.
    • Διαδραστικό, οικείο, οικονομικό, εύκολο στη διαχείριση, χωράει παντού.
    • Αντιπροσωπεύει το πραγματικό νόημα του mobility:

    Να είσαι συνεχώς δίπλα στο κοινό σου, δημιουργώντας σημεία διεπαφής πέρα από χωροχρονικούς περιορισμούς.

    http://aelios.eu/portfolio/aelios-tablet-kiosk-solution/

  • What’ll see

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites